Advertisement

Author Topic: Donít be yourself  (Read 3352 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DaCurse

  • Jr. Poster
  • ***
  • Posts: 1017
  • Respect: +36
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #15 on: July 18, 2019, 04:50:34 PM »
know yourself and know your type...that is the key....don't be a butterfly thinking you're a bee and try to pollinate a flower...haha



Like this post: 0

Adverstisement

Offline Gracified23

  • Sr. Poster
  • ****
  • Posts: 6696
  • Gender: Male
  • Respect: +53
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #16 on: July 18, 2019, 10:19:50 PM »
My posts are in the context of attractive women, and tbh most attractive women DO have plenty of options. So you seriously think youíre her only option?

Take online dating, bare and clubs for example, any attractive girls have good looking guys to choose from, and yes they have the personality to match their looks. Black pill is very realistic and itís almost always your looks that determines mutual attraction.

My preference is my business, not yours. If you want to date or fawk your ugly equally looksmatch thatís on you.  :2funny:



Like this post: 0

Offline DaCurse

  • Jr. Poster
  • ***
  • Posts: 1017
  • Respect: +36
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #17 on: July 19, 2019, 12:25:17 PM »
i like to think of myself as God-like...lols

i remember my senior year in high school...teach er was late, so just us students in the room...one guy asked the hottest chick in school to rate all the boys in the room from 1-10...she quickly gave a few guys a score...rangin g from 4-7....when it came to me, she pause, stayed quiet..laughs a little and said, OMG he's so quiet I didn't even realize he was in the room...and everything awkwardly went quiet...the teacher finally came...and class proceeded....

later at lunch, I just happen to see her walking alone...I caught up to her, and said...so do you have a score for me now...she fell in love with me from that moment..and said, lookswise, she gives me a 6, but personality wise, a 10....

well guess who took her to prom, dated her for a few months until she dump me because i was too flirtatious with other girls she said...lols



Like this post: 0

Offline Gracified23

  • Sr. Poster
  • ****
  • Posts: 6696
  • Gender: Male
  • Respect: +53
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #18 on: July 20, 2019, 08:06:24 AM »
Being god-like is the same as having confidence or being in the state. Any guys could be in that state, they walk into the bar or clubs thinking women will notice them...doesnít work that way lmao. Most people wouldnít care anyway because at the bars and clubs everyone are already just into themselves (the same way you think youíre s god-like.)

You have to actually be good looking for women to give you signals. Just because you think youíre a god-like doesnít mean anything.

Forget ďstate mindsetĒ, no amount of confidence is gonna force the girl like you if she isnít attracted in the first place.



Like this post: 0

Offline Gracified23

  • Sr. Poster
  • ****
  • Posts: 6696
  • Gender: Male
  • Respect: +53
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #19 on: July 20, 2019, 09:40:23 AM »
Confidence. Would any of you smash an ugly confidence girl?

You canít make a girl like you if she isnít genuinely interested.

 In my experience, If youíre already screw up with a woman and she has decided she isnít attracted to you, then you are most likely screw. You could keep gaming her and show her youíre not affected by it, and then trying again later but that rarely yield desire results.

In some cases women doesnít know what theyíre attracted to until they get to know you. It happens this way too, and then she becomes attracted. Most guys would have given up the first time, especially if they know their self worth.


« Last Edit: July 20, 2019, 09:48:25 AM by Gracified23 »

Like this post: 0

Offline Niello

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2168
  • Respect: +40
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #20 on: March 25, 2020, 04:14:15 PM »
know yourself and know your type...that is the key....don't be a butterfly thinking you're a bee and try to pollinate a flower...haha

 ;D

I've never tried not being myself before...i'll have to try this.



Like this post: 0
ua kiag xwb, tuag los tseg.

Offline DaCurse

  • Jr. Poster
  • ***
  • Posts: 1017
  • Respect: +36
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #21 on: March 26, 2020, 11:08:00 PM »
;D

I've never tried not being myself before...i'll have to try this.

don't...don't be that person with the fake high pitch voice..it's cringy..lols



Like this post: 0

Offline Niello

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2168
  • Respect: +40
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #22 on: March 27, 2020, 10:58:30 AM »
don't...don't be that person with the fake high pitch voice..it's cringy..lols

Cringy is the new thing isn't it? lol jk

anyhow, I should try being fake for 24hrs. lol



Like this post: 0
ua kiag xwb, tuag los tseg.

Offline DaCurse

  • Jr. Poster
  • ***
  • Posts: 1017
  • Respect: +36
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #23 on: March 28, 2020, 08:24:07 PM »
Cringy is the new thing isn't it? lol jk

anyhow, I should try being fake for 24hrs. lol

don't, don't do it, it will become a habit...haha



Like this post: 0

Offline Niello

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2168
  • Respect: +40
    • View Profile
Re: Donít be yourself
« Reply #24 on: March 31, 2020, 10:24:26 AM »
don't, don't do it, it will become a habit...haha

 ;D



Like this post: 0
ua kiag xwb, tuag los tseg.

 

Advertisements