Advertisement

Author Topic: Ua neej  (Read 4277 times)

Missterious

Ua neej
« on: April 11, 2014, 01:52:08 PM »
Yog ua neej ua neeg zoo li nov xwb ces xum tsis txhob yug los zoo dua.

Like this post: 0

Adverstisement

Love2Kiss

Re: Ua neej
« Reply #1 on: April 11, 2014, 01:57:49 PM »
Yog ua neej ua neeg zoo li nov xwb ces xum tsis txhob yug los zoo dua.

Qha peb seb txuj kev ua neej & kev ua neeg ntawm koj zoo le caag es peb txha paub paab tswv yim tsua koj mas yuad?

minorcharacter

« Reply #2 on: April 11, 2014, 01:58:05 PM »
Zhang Zhiyi, do you need a hug?

Xeemxai

« Reply #3 on: April 11, 2014, 02:52:42 PM »
"Yog ua neej ua neeg zoo li nov xwb ces xum tsis txhob yug los zoo dua." 

Too late lawm o.  Kav tsij uv nyob nrog peb e txog hnub mus ce suav daws mam mus ua ke.   

Missterious

« Reply #4 on: April 11, 2014, 06:53:14 PM »
Qha peb seb txuj kev ua neej & kev ua neeg ntawm koj zoo le caag es peb txha paub paab tswv yim tsua koj mas yuad?

Xav txog xwb twb mob hlwb thiab nyuaj siab kawg nkaus lawm, ntshe yuav qhia tsis tau

Zhang Zhiyi, do you need a hug?

Yes

"Yog ua neej ua neeg zoo li nov xwb ces xum tsis txhob yug los zoo dua." 

Too late lawm o.  Kav tsij uv nyob nrog peb e txog hnub mus ce suav daws mam mus ua ke.   
Yog mas. Twb yug los lawm ces cia tau uv xwb tiag. Uv uv ua rau yus laus kiag

businessgurl000

« Reply #5 on: April 11, 2014, 08:35:53 PM »
ua neeg nyob yeej nyuaj heev. tsis xav uv los yeej yuav tau uv kom kawg siab xwb tiag seb lub neej puas yuav zoo. yog txog ncaij tsis zoo lawm ces kuv xav mas, lub ntuj yeej yuav pauv yuv txoj hmoo xwb ...qhov no yog nyob ntawm kuv xav xwb...

Love2Kiss

« Reply #6 on: April 14, 2014, 07:15:34 AM »
Xav txog xwb twb mob hlwb thiab nyuaj siab kawg nkaus lawm, ntshe yuav qhia tsis tau

Ok, yog le ces peb tsi paub paab koj laiv.

minorcharacter

« Reply #7 on: April 14, 2014, 09:08:55 AM »
I've read a few of your other threads and regardless of whether or not you're just fooling around for attention let me tell you that you are special.  To me.  Life is a miracle, and you are precious.  There is a 1 in 10^282 chance of life having occur in the universe and out of that there is a 1 in over 7 billion chance that someone as yourself would exist and have graced everyone and I with your presence.  Maybe you haven't heard it enough, but thank you.  For existing.  You are that single drop of water that completes the ocean and the one star that completes my night sky.  If you're down I will email you a gift card to get some ice cream or something, and if you're just lonely then I can write you sometimes.  Farewell, but not goodbye.

Giggles_Shyly

« Reply #8 on: April 14, 2014, 10:27:43 AM »
Yug lod ua neej yeej tsis yooj yim os nawb. Ua zoo lod tau phem. Ua phem mag cem lod yog tib neeg cias li ntxub yus lod yeej muaj. Ib yam li meska los lub hais os " ua neej ib hnub dhau ib hnub xwb", yog pheej xav txog kev ua neeg ces yus lub neej tsis muaj nqis lawm os.

Missterious

« Reply #9 on: April 14, 2014, 01:51:24 PM »

Ok, yog le ces peb tsi paub paab koj laiv.

Kav liam mas. Tabsis ua tsaug nawb

Missterious

« Reply #10 on: April 14, 2014, 01:51:40 PM »

I've read a few of your other threads and regardless of whether or not you're just fooling around for attention let me tell you that you are special.  To me.  Life is a miracle, and you are precious.  There is a 1 in 10^282 chance of life having occur in the universe and out of that there is a 1 in over 7 billion chance that someone as yourself would exist and have graced everyone and I with your presence.  Maybe you haven't heard it enough, but thank you.  For existing.  You are that single drop of water that completes the ocean and the one star that completes my night sky.  If you're down I will email you a gift card to get some ice cream or something, and if you're just lonely then I can write you sometimes.  Farewell, but not goodbye.

Thanks.

Missterious

« Reply #11 on: April 14, 2014, 01:54:11 PM »

ua neeg nyob yeej nyuaj heev. tsis xav uv los yeej yuav tau uv kom kawg siab xwb tiag seb lub neej puas yuav zoo. yog txog ncaij tsis zoo lawm ces kuv xav mas, lub ntuj yeej yuav pauv yuv txoj hmoo xwb ...qhov no yog nyob ntawm kuv xav xwb...

Yog. Li kuv niam hais os...ntshe xyoo no tsis yog koj xyoo; tiaj zaum lwm xyoo mam li yog koj xyoo.

Wi_sweetguy

« Reply #12 on: April 14, 2014, 06:59:46 PM »
koj pom paub hais tias lub ntiaj teb los paub li cas nas? Kom pom hais tias, koj txoj kev nyuaj siab yog ib qho mem mem xwb vim tsis yog koj ib leeg tias nyuaj siab xwb.  Lub ntiaj teb  tes tab meej los tiaj dav heev li es ua li cas koj tiaj li tsis xab ua neeg lawm.

Ib leeg muaj ib txoj kev nyuaj siab, ib txoj kev ntxoj nplawg,

yog li cas tus tias tus muam? 

Cia kuv sau tsav ntawm no tuaj hais rau koj hais tiaj koj yog ib tus neeg special rau ib tus neeg ua koj tus paub lawm los koj tsis paub.  ntxawj li cas los xim peev, ua lub neeg yeej tsis yooj yim li.  Yuav tsum uv, uv tias es koj thiaj li yuav pom txoj txog kev ua lub neej zoo nawb mog. ;)

businessgurl000

« Reply #13 on: April 15, 2014, 11:09:35 PM »
I've read a few of your other threads and regardless of whether or not you're just fooling around for attention let me tell you that you are special.  To me.  Life is a miracle, and you are precious.  There is a 1 in 10^282 chance of life having occur in the universe and out of that there is a 1 in over 7 billion chance that someone as yourself would exist and have graced everyone and I with your presence.  Maybe you haven't heard it enough, but thank you.  For existing.  You are that single drop of water that completes the ocean and the one star that completes my night sky. If you're down I will email you a gift card to get some ice cream or something, and if you're just lonely then I can write you sometimes.  Farewell, but not goodbye.

:) O0Great job. Loved your advice there.  :)

businessgurl000

« Reply #14 on: April 15, 2014, 11:12:28 PM »

Yog. Li kuv niam hais os...ntshe xyoo no tsis yog koj xyoo; tiaj zaum lwm xyoo mam li yog koj xyoo.

Everyone has their moments in life. Everyone has their years. It might be true this might not be your year to shine, but like the saying, "After the rain and clouds, comes the sun"  :) Have hope and faith, the sun will come out and shine on you.

Ua siab ntev xwb os. Paub tias nyuaj heev, tiam sis txoj kev ua neej nyob ces yeev uv ntau xwb kom dhau txoj kev nyuaj siab.

Advertisements